Δεν τρώει; 6 τρόποι για να φάει και τα λαχανικά!

ΠΑΙΔΙ - ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δεν τρώει; 6 τρόποι για να φάει και τα λαχανικά!

Πως θα καταφέρεις να τρώει ό,τι έχεις μαγειρέψει;

Μαγειρεύεις καθημερινά –χωρίς να ξέρεις πως το προλαβαίνεις- και φτιάχνεις τα πιο υγιεινά πιάτα για το παιδί και ποια είναι η ανταμοιβή σου; Αν το φαγητό δεν βρεθεί στο πάτωμα, σίγουρα θα μείνει στο πιάτο με ένα μουτρωμένο παιδί να το κοιτάζει με αδιαφορία. Το ψάρι, το μπρόκολο, οι φακές και διάφορα άλλα φαγητά που δεν είναι και τόσο δημοφιλή στα παιδιά, καταλήγουν τις περισσότερες φορές οπουδήποτε αλλού από εκεί που πρέπει: στο στομαχάκι του παιδιού. Πως θα το καταφέρεις;

1.Μην γίνεσαι ο προσωπικός τους... σεφ! Αυτό το φαγητό έχουμε σήμερα. Όχι δεν θα σου φτιάξω πατατούλες ούτε μακαρόνια. «Μπορείς να αποφασίσεις μόνος σου αν θα φας ή όχι». Φυσικά, καλό είναι να γνωρίζεις τι τους αρέσει και τι όχι και κάθε φορά να φροντίζεις ώστε να υπάρχει στο πιάτο κάτι που αρέσει στο παιδί! Οι γιατροί, πάντως, είναι με το μέρος σου! Σύμφωνα με την αμερικανική παιδιατρική εταιρεία, το παιδί δεν θα πάθει κάτι αν δεν φάει μια-δυο φορές.

2.Βάλε μπαχαρικά! Μπορεί το ψάρι μόνο του να μην του αρέσει αλλά αν βάλεις λίγο λαδολέμονο, μαιντανό ή κάποιο άλλο μπαχαρικό να το δει με άλλο μάτι. Κάνε δοκιμές για να ανακαλύψεις τις διαφορετικές γεύσεις που μπορείς να πετύχεις.

3.Κρύψε τα λαχανικά! Είναι γνωστό και το κάνουν όλες οι μαμάδες γιατί λειτουργεί. Όσο το παιδί μεγαλώνει θα φάτε πολλά μπιφτεκάκια από φακές, πολλά μακαρόνια με μπρόκολο και πολλά κεφτεδάκια με ρεβίθι!

4.Να τρώτε όλοι μαζί: Ακόμα και το φαγητό είναι παιχνίδι για τα παιδιά. Αν κάθεσαι και το κοιτάς ενώ τρώει το πιο πιθανό είναι να βαρεθεί. Αν δει όμως όλη την οικογένεια να τρώει, να δοκιμάζει νέα πιάτα και να χαμογελάει τότε ίσως του...ανοίξει η όρεξη. Το πως θα καταφέρεις να συγκεντρώσεις όλη την οικογένεια στο ίδιο τραπέζι, την ίδια ώρα είναι άλλο θέμα!

5.Δοκίμασε έστω μια μπουκιά... Μας το έλεγαν οι μαμάδες μας και είχαν δίκιο. Μια δοκιμή μπορεί να κάνει και το πιο πεισματάρικο παιδί να αλλάξει γνώμη!

6. Δωροδοκία...και μην νιώθεις τύψεις! Φάε τη σαλάτα και μετά θα σου πάρω παγωτό! Τα γλυκά ή το παγωτό που και που είναι χρήσιμα, αρκεί να μην έχουν τόση πολλή ζάχαρη.






Tags:

Στην ίδια κατηγορία