Τα δικά μου 5 μυστικά για μια τέλεια εγκυμοσύνη!

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ - ΚΥΗΣΗ

Τα δικά μου 5 μυστικά για μια τέλεια εγκυμοσύνη!

Έπειτα από 2 εγκυμοσύνες έχω πλέον κατασταλάξει στο τι πρέπει να προσέχουμε για να κάνουμε την περίοδο της εγκυμοσύνης μας την πιο τέλεια περίοδο της ζωής μας, μακριά από άγχη, ανησυχίες, ανασφάλειες και κούραση!

Μυστικό ν.1 -> Γυναικολόγος και αντοχές!

Επιλέξτε το γυναικολόγο σας σαν να ήταν η κολλητή σας φίλη. Και τι εννοώ με αυτό; Πέρα από το ότι πρέπει να είναι ένας σωστός επαγγελματίας και επιστήμονας, πάνω από όλα θα πρέπει να είναι ο άνθρωπος στον οποίο δεν θα διστάζετε να του εκμυστηρευτείτε και την παραμικρή σας ανησυχία σαν να ήταν η πιο καλή σας φίλη. Παράλληλα αν είστε εργαζόμενη εγκυμονούσα, όπως ήμουν και εγώ φροντίστε τουλάχιστον να απαλλαγείτε από εργασίες που απαιτούν σωματική κόπωση και ενισχύστε τον οργανισμό σας με τα απαραίτητα σνακ που θα κάνουν το σωστό boosting στη διάθεσή σας.

Μυστικό ν.2-> Think positive

Ναι σίγουρα έχετε άπειρα άγχη και ανησυχίες - ακόμη περισσότερο αν είναι η πρώτη σας εγκυμοσύνη- ωστόσο κάντε ένα διακριτικό delete σε όσους και όσα σας προκαλούν άγχη, πίεση και stress και ειδικά σε όλους εκείνους που με τις αφηγήσεις τους από προσωπικές εμπειρίες αντί να σας βοηθούν σας τρομοκρατούν. Η εγκυμοσύνη είναι μια όμορφη περίοδος που πρέπει να τη ζήτησε μόνο εσείς, το μωρό σας και ο καλός σας.

Μυστικό ν.3 -> Διατροφή και άσκηση

Όχι ούτε πρέπει να κόψετε ο,τι σας αρέσει και να τρέφεστε μόνο με λαχανικά και φρούτα. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τα πάντα στη διατροφή σας αλλά με μέτρο. Προσέξτε τις μεγάλες ποσότητες βέβαια. Πίνετε άφθονο νερό και συνδυάστε όλα τα παραπάνω με μασάζ ανά τακτά διαστήματα που θα βοηθήσουν την ενδυνάμωση της πλάτης σας μιας και τώρα με την εγκυμοσύνη επιβαρύνεται λίγο περισσότερο.

*Ναι ναι ξέρω....αναρωτιέστε για τα γλυκά. Ναι μπορείτε αλλά πάντα με μέτρο ε;

εγκυμοσύνη

Μυστικό ν.4 -> Ύπνος

Πολλή βασική ανάγκη πόσο μάλλον τώρα στην εγκυμοσύνη. Για να είστε όσο το δυνατόν πιο άνετες εξασφαλίστε ένα μαξιλάρι θηλασμού - το οποίο θα σας φανεί χρήσιμο και μετά τον τοκετό - και φροντίστε να τοποθετείτε πάνω του είτε την κοιλιά σας, είτε τους μηρούς σας, είτε όποιο άλλο σημείο του σώματός σας, σάς κάνει να αισθάνεστε άβολά κατά τη διάρκεια του ύπνου σας.

Μυστικό ν. 5 -> Χαλαρωτικό μπάνιο και ποδόλουτρο

Βάλτε στον καθημερινά pregnancy προγραμματισμό σας ένα χαλαρωτικό μπάνιο και ποδόλουτρο με έλαια που θα σας βοηθήσει, τόσο στο να αντιμετωπίσετε την φαγούρα που προκαλείται από την τεντωμένη επιδερμίδα, όσο  και το πρήξιμο των ποδιών σας που προκαλείται από την ενδεχόμενη κατακράτηση υγρών.


Μυρτώ Κάζη | mom of content




Tags:

Στην ίδια κατηγορία